Logo DGCt

Contact

Krijgt u al zorg via het Digitaal Gezondheidscentrum? Dan kunt u contact opnemen met uw telecoach via de BeterDichtbij app. Heeft uw vraag spoed? Neem dan contact op met uw huisarts, de huisartsenpost of bel 112.


Volg ons op LinkedIn om op de hoogte te blijven van het laatste nieuws en ontwikkelingen rondom het Digitaal Gezondheidscentrum.

Veelgestelde vragen

Voor wie is het Digitaal Gezondheidscentrum?

Hoe kan ik meedoen?

Wat doet de verpleegkundig telecoach?

Informatie over kosten

Ik heb hulp nodig met de apps

Heeft u hulp nodig bij het installeren van de Patient Journey App of BeterDichtbij? Of heeft u vragen over uw meetinstrumenten? Of werkt iets niet goed op uw telefoon of tablet? Neem dan contact op met onze helpdesk. Let op: de helpdesk geeft geen medisch advies. Voor vragen over uw gezondheid of aandoening kunt u terecht bij uw telecoach of behandelaar.

×

Wilt u extra uitleg over het DGC? Heeft u hulp nodig bij het installeren van de apps? Indien u patiënt bent bij het Rode Kruis Ziekenhuis kunt u op werkdagen tussen 09.00 – 17.00 uur terecht bij de helpdesk. Deze is in de centrale hal, bij de ingang van het Rode Kruis ziekenhuis (naast de inschrijfbalies). 

×

Wilt u thuis hulp bij technische vragen over Patient Journey App of BeterDichtbij? Of heeft u vragen over uw meetinstrumenten? Neem vanuit thuis contact op met de Helpdesk Digitale Zorg. De Helpdesk Digitale Zorg is er voor alle vragen die niet-medisch inhoudelijk zijn. 

De Helpdesk Digitale Zorg is bereikbaar:  

  • Telefonisch via 085-1304575 op werkdagen tussen 9.00 en 17.00 uur  

Logo DGC

Blijf op de hoogte

Meld je aan voor de nieuwsbrief van het Digitaal Gezondheidscentrum en mis niks.

© 2025 Digitaal Gezondheidscentrum

Cookieverklaring

Volg ons